تاريخ : شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, | 12:17 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

ناامیدی 65 درصد از هواداران اسپانیا برای صعود

  • ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
  • ۲۸۹
  • ۰
ناامیدی-65-درصد-از-هواداران-اسپانیا-برای-صعود

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - هواداران تیم ملی اسپانیا نسبت به صعود تیمشان به دور دوم جام جهانی خوش‌بین نیستند.
به گزارش بیست چهارده ، روزنامه آ.اس اسپانیا پس از نمایش ضعیف شب گذشته تیم ملی این کشور مقابل هلند در نخستین دیدار جام جهانی، یک نظرسنجی روی سایت اینترنتی خود گذاشته که نتیجه آن بسیار جالب است. 

در این نظرسنجی از مخاطبان پرسیده شده آیا اسپانیا می‌تواند از گروه خود صعود کند یا خیر؟ که تاکنون نزدیک به 6 هزار و 500 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و 65 درصد آنها یعنی 4 هزار و 300 نفر رای به حذف اسپانیا در همین مرحله داده‌اند و 35 درصد دیگر معتقدند اسپانیا می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.





تاريخ : شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, | 12:15 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

رکورد گل نخوردن کاسياس شکسته شد(عکس)


کاپيتان اسپانيا با شکست تحقيرآميز يارانش مقابل هلند بدترين شب زندگي‌اش را تجربه کرد و طلسم گل‌نخوردنش شکسته شد.


 

تيم فوتبال اسپانيا با نتيجه دور از انتظار 5 بر يک مقابل هلند شکست خورد.

فان پرسي در دقايق 44 و 72، روبن 53 و 80 ودويرج 64 گل‌هاي لاله‌هاي نارنجي را به ثمر رساندند.

ديشب يکي از تلخ‌ترين شب‌هاي ايکر کاسياس بود، کاپيتان ماتادورها 5 بار دروازه خود را مقابل لاله‌هاي نارنجي باز شده ديد.

به اين ترتيب طلسم کاسياس در بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش پس از 477 دقيقه شکسته شد.

والتر زنگا با 517 دقيقه و پيتر شيلتون با 500 دقيقه در مکان اول و دوم جام‌جهاني در حفظ دروازه قرار دارند.

سب ماير هم 475 و بوفون با 460 در مکان‌هاي بعدي حضور دارند.

 



تاريخ : شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, | 12:14 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

واکنش کاستا به هو شدن از سوي برزيلي‌ها


مهاجم برزيلي تبار تيم ملي فوتبال اسپانيا مي گويد اين تيم ديگر حق اشتباه کردن ندارد.


 

ديگو کاستا هم پس از بازي اعتراف کرد که در اوج نبوده است. کاستا که يک پنالتي براي تيمش گرفت گفت: بايد اين لحظات سخت را پشت سرگذاريم و به آينده فکر کنيم. در ديدار آينده خود ديگر نبايد اشتباه کنيم. ديدار بسيار سخت و حساسي برابر شيلي داريم. اگر مي خواهيم که صعود کنيم. بايد در اين ديدار به پيروزي برسيم. تمام تلاش خود را مي کنيم تا برابر شيلي شکست تلخ برابر هلند را جبران کنيم.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: ما مي دانيم که چگونه در ديدار بعدي جبران کنيم. در نيمه نخست بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و گل نخست بازي را هم به ثمر رسانديم. هيچ کس پيش بيني نمي کرد که ما با 5 گل برابر هلند تن به شکست دهيم. از اين شکست بسيار ناراحت هستيم. نتوانستم بازي خوبي را به نمايش گذارم.

در ديدار تيم ملي اسپانيا برابر هلند هربار که ديگو کاستا صاحب توپ مي شد تماشاگران برزيلي او را هو مي کردند تا اعتراض خود را به تصميم جنجالي او و حضور در تيم ملي اسپانيا نشان دهند. کاستا در اين باره گفت: اعتراض تماشاگران طبيعي بود. من تيم ملي فوتبال اسپانيا را به برزيل ترجيح دادم و آنها حق دارند که اعتراض کنند.

 



تاريخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, | 16:30 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)



تاريخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, | 16:30 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)



تاريخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, | 16:27 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

اسپانيا - هلند؛ تکرار زود هنگام آخرين فينال

تکرار فينال آخرين دوره جام جهاني جذاب ترين بازي مرحله گروهي جام بيستم را براي هواداران فوتبال رقم مي‌زند.


جام جهاني 2014 در حالي از بامداد جمعه آغاز مي‌شود که در روزهاي نخست اين تورنمنت مهم و جذاب تيم‌هاي بزرگي بايد رو در روي هم قرار بگيرند.
به نقل از ايسنا، يکي از اين بازي‌هاي مهم و شايد مهم‌ترين بازي مرحله گروهي مصاف اسپانيا و هلند در روز جمعه است که نگاه خيلي از فوتبال دوستان دنيا را به خود جلب مي‌کند.
* اسپانيا
سلطان بلامنازع فوتبال اروپا و جهان در شش سال اخير با کسب رکوردي جالب در قهرماني تورنمنت‌هاي معتبر فوتبال در نخستين بازي بايد آخرين بازي خود در جام جهاني را تکرار کند. شاگردان دل بوسکه که دوست دارند به پادشاهي خود در فوتبال دنيا ادامه دهند و در اين راه پيش‌بيني‌هاي بسيار زيادي از کارشناسان مختلف فوتبالي در نقاط مختلف جهان مبني بر پايان عصر طلايي اسپانيا قرار گرفته‌اند، دوست دارند از همين ابتدا مسير خود را براي قهرماني هموار کرده و نشان دهند که براي تکرار افتخارات خود به برزيل رفته‌اند.
"لاروخا" براي بازي اول کاملا آماده است. اين را دل بوسکه مي‌گويد و اين که به هيچ وجه از هلند ترسي ندارند. هر چند که براي "نارنجي‌ها" احترام قائل هستند. اسپانيا پيش از جام جهاني دو بازي دوستانه برگزار کرد و در هر دو بازي با نتيجه‌ مشابه دو بر صفر از سد بوليوي و السالوادور گذشت.
دل بوسکه براي بازي روز جمعه گزينه‌هاي متعددي در اختيار دارد که بهترين ترکيب را مقابل هلند به ميدان بفرستد، البته در خط دروازه‌ و دفاع دل بوسکه آسودگي خاطر بيشتري دارد، چرا که نفراتش را از همين حالا مي‌شناسد. کاسياس درون دروازه‌ است، سرخيو راموس، جرارد پيکه، جوردي آلبا و خوآن فران هم چهار مدافع اين تيم هستند اما براي شش بازيکن ديگر شايد فقط جايگاه دو بازيکن در ذهن دل بوسکه تثبيت شده باشد. بدون شک نقطه قوت اسپانيا در خط مياني‌اش است. جايي که ژابي آلونسو، ژاوي اينيستا، کوکه، فابرگاس، ماتا، سيلوا، کاسورلا، بوسکتس و پدرو را در اختيار دارد. البته از ميان مهاجمان ديگو کاستا شانس بيشتري براي حضور در ترکيب ثابت دارد و به احتمال فراوان دل بوسکه باز هم در ترکيب خود جايگاه بالاتري براي ها‌فبک‌هاي خود قائل مي‌شود.
* هلند
"نارنجي‌ها" که در جام هاي جهاني يک رکورد منحصر به فرد براي خود ثبت کرده‌اند، اولين بازي خود را مقابل تيمي انجام مي‌دهند که بزرگ‌ترين زخم چند سال گذشته را به آنها زد. شايد آرين روبن روز جمعه و در بازي مقابل اسپانيا ناخودآگاه ياد موقعيت تک به تکي بيفتد که در فينال 2010 مقابل کاسياس خراب کرد.
لوئيس فان خال که در اقدامي بي سابقه پيش از آغاز جام جهاني با منچستريونايتد قرارداد امضا کرد براي بازگرداندن شادي به کشور "گلها" کار آساني در پيش ندارد. خيلي‌ها معتقدند که گروه B پس از گروه D يکي از گروه‌هاي "مرگ" جام جهاني است. ترس از رويارويي با برزيل در مرحله بعد هلندي‌ها را به اندازه کافي به شکست اسپانيا ترغيب مي‌کند.
"نارنجي‌ها" بر خلاف سال‌هاي گذشته خط دفاعي چندان قدرتمندي ندارند اما بر خلاف آن در يک سوم مياني حريف با حضور بازيکناني مثل اسنايدر، روبن، فان پرسي و بليند حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهند داشت. رافائل فاندر فارت و کوين اشتورتمن غايبان بزرگ هلند در جام جهاني هستند که به دليل مصدوميت نتوانستند در فهرست نهايي تيم‌شان حضور داشته باشند.
البته اسپانيا نيز يک مصدوم براي جام جهاني داشت اما غيبت تياگو در ميانه زمين ضربه‌اي به قدرت "لاروخا" نمي‌زند.
ديدار تيم‌هاي اسپانيا و هلند جمعه ساعت 23:30 با قضاوت ريتسولي ايتاليايي در شهر سالوادور برگزار مي‌شود.


تاريخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, | 16:27 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

روني: من مثل رونالدو نيستم!

بازيکن تيم ملي فوتبال انگليس اعلام کرد که او در کسب افتخارات شباهتي به ستاره تيم ملي پرتغال ندارد.


وين روني مدعي شد که هم‌تيمي سابقش روي بردن جوايز انفرادي تمرکز کرده است. روني و رونالدو از سال 2004 تا 2009 در منچستريونايتد همبازي بودند و توانستند سه بار قهرمان ليگ برتر و يک بار قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شوند.
به نقل از فارس، رونالدو با مبلغ 80 ميليون پوند در سال 2009 به رئال مادريد منتقل شد و عملکرد فوق‌العاده ستاره پرتغالي در پايتخت اسپانيا او را با مرحله‌اي رساند که بسياري او را بهترين بازيکن دنيا مي‌دانند.
عملکرد رونالدو در سال 2013 باعث شد تا براي دومين بار برنده توپ طلا شود و روني معتقد است که بازيکن 29 ساله با اين جوايز انگيزه مي‌گيرد، در حالي که او روي کمک به تيمش تمرکز کرده است.
روني اظهار داشت:‌ من بازيکني نيستم که مثل کريستيانو رونالدو به جوايز انفرادي نياز داشته باشم. او مجبور است که اين افتخارات را به دست آورد و شما به اين دليل تحسينش کنيد.
وي ادامه داد: من بيشتر دوست دارم به همراه تيمم افتخار کسب کنم. مي‌توانيد ببينيد که رونالدو چگونه است. او به دنبال لحظات خودش است و براي من بيشتر مهم است که تيمم افتخار کسب کند.
بازيکن تيم ملي فوتبال انگليس خاطرنشان کرد: من عنوان بهترين بازيکن سال شوراي فوتبال حرفه‌اي را دريافت کردم اما اين جايزه اصلا به خوبي قهرماني با منچستريونايتد نيست.
وي اضافه کرد: امسال هيچ افتخاري کسب نکردم بنابراين اميدوارم بتوانم در جام‌جهاني اين کار را انجام دهم.

 



تاريخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, | 16:27 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

حسيني‌ونکونام‌درتيم‌منتخب‌آسيايي‌هاي‌جام‌جهاني

سايت AFC سيدجلال حسيني و جواد نکونام را در بين تيم منتخب آسيايي‌ها در جام‌جهاني جاي داد.


بيستمين دوره جام‌جهاني در حالي از بامداد فردا با ديدار برزيل ميزبان و کرواسي آغاز مي‌شود که در اين دوره چهار تيم ايران، کره جنوبي ژاپن و استراليا به نمايندگي از قاره آسيا در اين رقابت‌ها حضور دارند. سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا در آستانه آغاز جام‌جهاني 2014 تيم منتخب آسيايي‌هاي اين دوره را معرفي کرد که در آن نام سيدجلال حسيني و جواد نکونام از ايران نيز به چشم مي‌خورد.
تيم منتخب آسيايي‌ها در جام جهاني 2014 به شرح زير است:
دروازه‌بان: مت رايان (استراليا)
مدافعان: يوتو ناگاتومو (ژاپن)، جلال حسيني (ايران)، هونگ جئونگ هو (کره جنوبي) و آتسويي يوچيدا (ژاپن)
هافبک‌ها: جواد نکونام (ايران)، ميل جديناک (استراليا)، سئونگ هونگ مين (کره‌جنوبي) ، شين‌جي کاگاوا (ژاپن)، کي‌سوکه هوندا (ژاپن)
مهاجم: تيم کيهيل (استراليا)
ذخيره‌ها: کاواشيما (ژاپن)، کئون يونگ هوان (کره‌جنوبي)، ماکوتو هاسبه (ژاپن)، کئون سونگ يونگ (کره‌جنوبي) و رضا قوچان‌نژاد (ايران)

 



تاريخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, | 16:26 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

اسکولاري: اين جام‌جهاني براي ماست

سرمربي تيم ملي برزيل به مردم اين کشور اطمينان داد تيمش به قهرماني در جام‌جهاني مي‌رسد.


بيستمين دوره جام‌جهاني برزيل تا ساعاتي ديگر با ديدار ميزبان و کرواسي در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو آغاز مي‌شود.
به نقل از ايسنا، لوئيس فيليپه اسکولاري، سرمربي تيم ملي برزيل همراه نيمار در نشست خبري پيش از بازي با کرواسي شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
سرمربي تيم ملي برزيل در اغاز نشست خبري خود گفت: مي‌خواهم به همه برزيلي‌ها بگويم که زمان شما فرا رسيده است. اين جام جهاني براي ماست. براي رسيدن به آرزويمان که قهرماني در اين رقابت‌هاست بايد 7 مرحله (7 بازي) انجام دهيم. بايد مانند يک نردبان بالا برويم و تنها به پله اول فکر بکنيم که ديدار برابر کرواسي است. پس از بازي با کرواسي 6 بازي ديگر پيش رو خواهيم داشت و بايد در همه اين بازي ها به پيروزي برسيم تا بتوانيم به قهرماني دست يابيم.
سرمربي تيم ملي برزيل در ادامه گفت: تيم من براي افتخارآفريني در جام‌جهاني آماده است. مي‌خواهيم قهرماني در اين جام‌جهاني را در خانه به هوادارانمان تقديم کنيم. البته مي‌دانيم که اين راه راه سختي است و مشکلات و سختي هاي زيادي پيش رو خواهيم داشت اما بايد با قدرت جلو برويم و به خواسته خود برسيم.

 



تاريخ : پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, | 16:25 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 25 صفحه بعد