تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:45 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

نگاهی به پنج بازی اخیر بارسلونا و اتلتیکواخبار بارسا

)
اخبار بارسا منبع: سايت رسمي باشگاه
مترجم/ FCBarcelona.r


اتلتیکو مادرید و بارسلونا، روز یکشنبه حیاتی ترین و مهم ترین بازی لیگ را برگزار خواهند کرد. این دو تیم در این فصل 5 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم اتلتیکو یک برد بوده و بقیه بازی ها با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. در ادامه به بررسی آمار این دو بازی خواهیم پرداخت.

این بازی پنجمین رویارویی دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در فصل جاری خواهد بود. اتلتیکو و بارسلونا در این فصل رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر داشتند، از پنج بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر، اتلتیکو مادرید موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسا را شکست دهد و چهار بازی دیگر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. دو تیم البته از نگاه آمار تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند ولی در برخی موارد تفاوت فاحشی مشاهده می شود.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.

بارسلونا از لحاظ تعداد سانتر ها فرستاده شده به درون محوطه جریمه، پاس های داده شده، مالکیت توپ و دریبل بر اتلتیکو مادرید برتری دارد. اما از طرفی اتلتیکو و سیمئونه بازی مستقیم را در دستور کار خود دارند که همین موضوع، باعث شده است تا بازیکنان اتلتیکو مادرید، دفعات بیشتری در موقعیت آفساید قرار گیرند. البته اتلتیکو در بازی فیزیکی تیمی برتر نسبت به بارسلونا است. در ادامه به خلاصه آمارها دو تیم در پنج بازی خود در این فصل خواهیم پرداخت.


تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:44 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)



بارسلونا بیشترین نماینده را در بین 30 بازیکن حاضر در لیست بازیکنان معرفی شده توسط دل بوسکه برای حضور در جام جهانی 2014 دارد.

جرارد پیکه، جوردی آلبا، ژاوی هرناندس، آندرس اینیستا، سرخیو بوسکتس، سسک فابرگاس و پدرو رودریگس، همه در لیست 30 نفره و موقت بازیکنان تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 قرار دارند. در روز 25 مه، ویسنته دل بوسکه باید 23 نفر را انتخاب کند تا اسپانیا را به سومین تیمی تبدیل کند که تا کنون توانسته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


بارسا با هفت بازیکن، بیشترین نماینده را در این فهرست در اختیار دارد. گفتنی است دو باشگاه مادریدی هر یک چهار نماینده دارند. از هفت بازیکن بارسا، تنها جوردی آلبا تجربه حضور در جام جهانی را ندارد، اگر چه او در ترکیب تیم قهرمان یورو 2012 بود. لیست کامل 30 بازیکن به شرح زیر است:



کاسیاس (رئال مادرید )، رینا ( ناپولی )، د خه آ ( منچستر یونایتد )، آزپیلیکویتا ( چلسی )، پیکه ( بارسا )، سرخیو راموس (رئال مادرید)، جوردی آلبا ( بارسا )، آلبرتو مورنو ( سویا )، خاوی مارتینز ( بایرن مونیخ )، آلبیول ( ناپولی )، خوان فران ( اتلتیکو )، کارواخال (رئال مادرید)، بوسکتس ( بارسا )، ژابی آلونسو ( رئال مادرید )، کوکه ( اتلتیکو )، ایتوراسپه ( اتلتیک بیلبائو ) ، ژاوی ( بارسا ) ، تیاگو ( بایرن مونیخ )، پدرو ( بارسا )، ناواس ( منچستر سیتی )، سیلوا (منچسترسیتی)، سسک ( بارسا )، ماتا ( منچستر یونایتد )، کازورلا ( آرسنال )، اینیستا ( بارسا )، دیگو کوستا ( اتلتیکو )، ویا ( اتلتیکو )، تورس ( چلسی )، نگردو ( منچستر سیتی ) یورنته ( یوونتوس ).



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:43 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

نه جام قهرمانی، در آخرین بازی فصلبارسلونا

فرستنده The Blaugrana Mist در تاريخ چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۲) (۱۸۱ بار خوانده شده)
بارسلونا منبع: سايت رسمي باشگاه
مترجم: آرین حنفی / FCBarcelona.ir


آخرین بازی فصل بسیار نفس گیر خواهد بود. مسابقه بین بارسا-اتلتیکو قهرمان فصل 2013/14 را تعیین خواهد کرد. تعیین شدن قهرمان در بازی آخر، برای بارسا یادآور خاطرات خوبی در فصل های پیش است.

در تاریخ باشگاه 9 بار سرنوشت قهرمانی بارسا در بازی آخر تعیین شده است. اولین بار در سال 1929 بود که بارسا با شکست آرناس ختخو با نتیجه 0-2 توانست قهرمان لالیگا شود.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.

18 سال بعد، بارسا جام قهرمانی فصل 1947/48 را با گل هایی از سگر، بادناس و وایه اتلتیکو بیلبائو را شکست داد. یک سال بعد تاریخ دوباره تکرار شد و این بار مقابل اسپانیول، بارسا با نتیجه 1-2 و به لطف 2 گل از سزار قهرمان آن فصل از لالیگا شد.


تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:43 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

نامه خداحافظی ویکتور والدسآبی و اناری‌ها

فرستنده علیرضا میرزایی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۰۷) (۳۳۸ بار خوانده شده)
آبی و اناری‌ها منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علیرضا میرزایی / FCBarcelona.ir


ویکتور والدس که آخرین روزهای خود در بارسلونا را سپری می کند، نامه سرگشاده ای برای خداحافظی با هواداران نوشته است.

زمان آن فرا رسیده است كه از همه شما خداحافظی كنم. متاسفانه، قادر نبودم تا آنطور كه می خواستم در زمین فوتبال از شما خداحافظی كنم، ولی زندگی اینگونه است و امسال با من كمی بی رحمانه رفتار كرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

من در این مدت زمان کافی داشته ام تا به خود نگاه كنم كه كجا هستم و به چه جایگاهی رسیده ام. من تنها به مردمی فكر می کنم كنم كه به من كمك كردند تا به اینجا برسم. این نامه را به آنها تقدیم می كنم.


تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:42 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

یادداشت روز : از این بارسا بوی قهرمانی می آید ؛ شباهت تاریخی بارسا با دانمارک 92

فقط یک پیروزی در نوکمپ مقابل صدرنشین کافی است تا بارسا برای دومین بار متوالی و برای چهارمین بار در 5 سال اخیر فاتح لالیگا شود. هیچ کس در مادرید تحمل وقوع این اتفاق را ندارد.

هر چه به روز شنبه و فینال لالیگا نزدیک تر می شویم تب این مسابقه در اسپانیا داغ و داغ تر می شود. امشب فینال یورولیگ در شرایطی برگزار می شود که یک طرف آن تیمی اسپانیایی بنام سویا قرار دارد اما اگر به وبسایت های اسپانیایی نگاهی بیندازید بیشترین اخبار از بارسلونا و اتلتیکو مادرید است تا بازی حساس امشب.

 

سردبیر AS در یاداداشت خود نگاهی داشته به تیم بارسلونا و شباهت تاریخی این تیم با دانمارک قهرمان اروپای 92 را یادآوری کرده است :



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:41 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:40 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

اقدام کشتی‌گیر زن در واکنش به توهین ایران به مسی

قهرمان کشتی زنان آرژانتین در واکنش به توهین برخی کاربران ایرانی به لیونل مسی،‌ صفحه "ما عاشق کشتی ایرانی هستیم" را در فیس بوک تاسیس کرده است.

مدت زیادی از توهین برخی از کاربران ایرانی فیس بوک به لیونل مسی و هجوم به صفحه وی در فیس بوک نمی گذرد ولی جالب است بدانید یکی از کشتی گیران آرژانتینی واکنش جالبی به این مسئله داشته است.  
بارسا نیوز


کلارا واسکوئز، کشتی‌گیر تیم ملی زنان آرژانتین که علاقه‌ زیادی به کشتی ایران دارد و چندی پیش نیز عکسی از وی با پیراهنی با تصویر غلامرضا تختی، اسطوره ورزشی ایرانیان منتشر شد، اخیرا در فیس بوک صفحه ای با عنوان "ما عاشق کشتی ایرانی هستیم" راه اندازی کرده است.


تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:39 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

اسکولاری: ترجیح می‌دهم بارسلونا قهرمان لالیگا شود

این سرمربی 65 ساله، شایعات مبنی بر فشار او برای بازی ندادن به نیمار را تکذیب کرد.

 لوییز فیلیپه اسکولاری، سرمربی برزیل می‌گوید که او و دیگر اعضای تیم ملی دوست دارند بارسلونا اتلتیکومادرید را شسکت دهد و قهرمان شود. 

بارسا نیوز

شاگردان دیگو سیمئونه روز شنبه به نوکمپ سفر می‌کنند و یک تساوی می‌تواند قهرمانی آنها را در لالیگا مسجل کند ولی شکست مقابل بارسلونا، باعث از دست رفتن قهرمانی می‌ش


تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:39 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

وداع جالب کاتالان‌ها با پویول+عکس

بازیکنان و هواداران بارسلونا به شیوه جالبی با کاپیتان این تیم وداع خواهند کرد.

باشگاه بارسلونا در بخشی از سایت خود برای وداع هواداران بارسلونا در سراسر دنیا با کاپیتان پویول دست به ابتکار جالبی زده است. در بخشی از این سایت نوشته شده:

بارسا نیوز


تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:37 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

اخبار کوتاه نقل و انتقالات؛ رئال مادرید با لیستی بلند بالا / بایرن هم خواهان لوئیز؛ تکرار علاقه کورتوا به بازی در بارسلون!

اخبار نقل و انتقالات تابستان.

* برندن راجرز و باشگاه لیورپول به دنبال جذب یک مدافع سمت چپ هستند، گزینه شماره یک آنها آلبرتو مورنو 21 سال می باشد، خرید این بازیکن سویا 15 میلیون دلار خرج دارد.

منبع: Liverpool Echo

بارسا نیوز

* ارسنال مایل است تا گرت بری را به خدمت بگیرد، این بازیکن 33 سال در حال حاضر به طور قرضی برای اورتون بازی می کند، او عضو باشگاه من سیتی است.

منبع: Daily Star



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:36 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

اینفوگرافیک: برترین دروازه بان های لالیگا تا پایان هفته 37

وب سایت رسمی رقابت های لالیگ در آستانه هفته آخر رقابت های لالیگای 2013/14 اساسمی برترین دروازه بان های این فصل رقابت ها را بر اساس درصد عکس العمل های موفق برابر حملات حریفان منتشر کرده که بر اساس آن کیلور ناواس دروازه بان ملی پوش تیم ملی کاستاریکا و باشگاه لوانته در صدر این فهرست قرار دارد.

 

http://parsiup.com/upload/ym4_bnlu5aqcyaajwqz.jpg



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:35 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

گزارش تمرین بارسا : حضور نیمار در تمرینات و آمادگی پیکه و آلبا

بارسلونا خود را برای بازی تعیین کننده و فینال گونه روز شنبه مقابل اتلتیکو مادرید آماده می کند.

در تمرین امروز بارسا ؛  نیمار ، پیکه و آلبا که به تازگی از چنگ مصدومیت رهایی پیدا کرده اند حضور داشتند. قبل از شروع تمرین نیمار بیرون زمین مشغول تمرینات اختصاصی بود و در ادامه به پیکه و آلبا و سایر بازیکنان ملحق شد

Entrenamiento 15/05/14

ایساک کوئنکای مصدوم نیز امروز بدون مشکل در تمرینات حاضر بود. پیکه در بازی رفت لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو از ناجیه پهلو مصدوم شده بود و نیمار و آلبا از بازی فینال کوپا دل ری مقابل مادرید تا به امروز نتوانسته اند برای بارسا به میدان بروند.



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:35 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

دانلود کلیپ / کارلوس پویول : خداحافظی با یکی از فرماندهان بزرگ

منبع : پیج رسمی باشگاه در یوتیوب              پیشنهاد شده توسط کاربران

بارسا نیوز