تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, | 22:43 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

نیمار و آرزوی بهبودی هرچه سریعتر برای مسی

                             
مصاحبه منبع: سايت رسمي باشگاه مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir
مهاجم برزیلی بارسا در مصاحبه ای با برنامه موندو لئو در شبکه تلویزیونی DX آرژانتین، در حمایت از لیونل مسی سخنانی را مطرح کرد و آرزوی بهبودی هرچه سریعتر را برای او داشت.
نیمار جونیور از مصدومیت مسی و غیبت او تا اوایل سال 2014 متاسف است. این بازیکن برزیلی با برنامه موندو لئو در شبکه تلویزیونی DX  آرژانتین صحبت کرد و یک پیام برای حمایت از هم تیمی بارسایی خود فرستاد. نیمار گفت: «همه هم تیمی ها ناراحت هستند، به خاطر اینکه لئو یکی از پایه های اساسی تیم است. ما می دانیم که او می تواند یک بازی را در لحظه ای به نفع تغییر دهد. من امیدوارم که او هر چه زود تر بهبود یابد و دوباره بازی کردن را در کتمرین زمان ممکن شروع کند».
.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.
نیمار گفت: «من همیشه بارسلونا را تحسین می کنم، از زمان روزهای حضور رونالدینیو و حتی حالا که در کنار مسی، ژاوی و اینیستا بازی می کنم». او رو به دوربین گفت: «من همیشه خواب این را می دیدم که در کنار این چنین بازیکنانی بازی کنم، با آنها تمرین کنم، با آنها در رختکن باشم... مثل این است که در یک دنیای دیگر باشی».


تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, | 22:41 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

  

                               
مصاحبه / FCBarcelona.ir
آندرس اینیستا در پی تصمیم جدایی والدس از جمع آبی اناری ها در مصاحبه خود از دوستی عمیق خود با والدس سخن گفت و اعتراف کرد که در موقع رفتن این بازیکن گریه خواهد کرد.
والدس و اینیستا دوستان بسیار صمیمی هستند. دوستی آنها سال ها پیش هنگامی شروع شد که والدس از اینیستا که در آن زمان پسر کوچکی در لاماسیا بوده و دلتنگ خانواده خود، مراقبت می کند. از آن زمان به  بعد آنها به بهترین دوست یکدیگر تبدیل می شوند.
.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.
بنابراین غیبت والدس شاید برای او بیش از هر کس دیگر احساس شود. اینیستا در مصاحبه ای گفت: «آیا زمانی که او باشگاه را ترک کند گریه خواهم کرد؟ البته. گریه کردن برای من سخت نیست چون بسیار احساساتی هستم. امیدوارم که طی ماه های آینده در کنار هم خوش بگذرانیم و فصل را با گرفتن جام به پایان ببریم».


تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, | 22:39 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

FCBarcelona.ir :منبع 
لیونل مسی که سال جدید را در کنار هموطنان خود آغاز خواهد کرد، اعلام کرد که در اولین روز سال 2014 به بارسلونا سفر خواهد کرد و در انتظار فرا رسیدن زمان مناسبی برای بازی خود خواهد ماند.
مسی بخش عظیمی از سال 2013 را با مصدومیت های مختلف سپری کرد، از جمله آخرین آن ها که همسترینگ پای چپش بود و او را از ماه نوامبر تا به حال از میادین دور کرد. اما در 20 دسامبر اعلام شد که او از نظر بالینی بهبود یافته است و در حال حاضر تنها زمان مشخص می کند که او چه موقع قادر به بازگشت به میادین است.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.

مسی در گفتگو با برنامه «موندو لئو» در زادگاهش آرژانتین، گفت: «پس از گذراندن سال جدید با مردم کشورم، در تاریخ 1 ژانویه به بارسلونا پرواز می کنم و پس از آن باید دید چه زمانی برای بازگشت من مناسب خواهد بود».



تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, | 13:2 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)
 
 
 
کریسمس مبارک

 

 
 

 

بازی بعدی بارسا /بارسلونا - الچه (پست ثابت)



تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, | 12:45 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

جایزه ی طلایی سامبا 2013: روزهای پایانی برای انتخاب آلوز و آدریانو

منبع: سایت رسمی باشگاه / مترجم: فرشید مهرآرا FCBarca.ir

بازیکنان اف سی بارسلونا، دنی آلوز و آدریانو کاندید دریافت این جایزه هستند و رای شما میتواند رد انتخاب آن ها تاثیر گذار باشد

مهلت رای گیری 30 دسامبر به پایان میرسد

سال 2013 در حال پایان است و مهلت رای دادن به آلوز و آدریانو رو به پایان میباشد. هر دوی این بازیکن ها، آدریانو و آلوز شانس زیادی برای بدست آوردنش دارند. این جایزه، که اخیرا نسخه ی ششم خود را تجربه میکند، به بهترین بازیکن برزیلی شاغل در اروپا اهدا میشود. ان دو بازیکن در 30 نامزد نهایی این جایزه قرار دارند.

آدریانو و آلوز سال گذشته نیز برای دریافت این جایزه نامزد شده بودند. اما تیاگو سیلوا، بازیکن پاریس سنت ژرمن برای دومین سال پیاپی آن را بدست آورد. دیگر برنده های این جایزه عبارتند از : مایکون (2010)، لوئیز فابیانو (2009) و کاکا (2008) میباشند. در سال 2011، آلوز با 15.3% رای، فقط با 0.8% کمتر از تیاگو سیلوا در مکان دوم قرار گرفت.


کاربران اینترنتی، همراه با روزنامه نگاران و بازیکنان سابق فوتبال نفر اول را مشخص میکنند

در 30 نامزد این جایزه، بازیکن سابق بارسلونا مکسول (پاریس سنت ژرمن)،فیلیپه لوئیز و میراندا (اتلتیکو مادرید) و مارسلو از رئال مادرید نیز حضور دارند.

در این لینک میتوانید در این رای گیری شرکت کنید.

 

 


تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, | 11:51 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

مسي هفته آينده برابر الچه بازي مي‌کند


روزنامه مارکا اعلام کرد ليونل مسي به شرايط بازي رسيده است و مي‌تواند در ديدار هفته آينده بارسلونا برابر الچه به ميدان رود.


 

ليونل مسي در فصل جديد رقابت هاي ليگا نتوانست آن بازيکن هميشگي براي آبي-اناري‌ها باشد. او در اين فصل سه بار با آسيب ديدگي مواجه شد و همين مسئله باعث شد تا شانس او براي کسب توپ طلا کاهش يابد.

به نقل از ايسنا،مسي در حال حاضر در آرژانتين به سر مي‌برد و دوران درمان خود را پشت سر مي گذارد.

روزنامه مارکا اسپانيا از بازگشت مسي به ميادين در بازي برابر الچه خبر داد؛ خبري که بدون شک دوستداران اين مهاجم آرژانتيني را غرق در شادي خواهد کرد.

روزنامه مارکا نوشت: مسي دوم ژانويه(12 دي ماه) به تمرين گروهي بارسلونا اضافه مي‌شود و در ديدار شنبه آينده اين تيم برابر الچه مي تواند به ميدان برود.

بارسلونا در هفته هجدهم رقابت‌هاي هجدهم رقابت‌هاي ليگا يکشنبه هفته آينده در نوکمپ از الچه پذيرايي مي‌کند. شاگردان تاتا مارتينو در حساس‌ترين بازي هفته نوزده‌هم ليگا بايد در ورزشگاه ويسنته کالدرون به مصاف تيم آماده اتلتيکو مادريد روند. حضور مسي در اين ديدار مي‌تواند کمک بزرگي براي آبي-اناري‌ها باشد.

در جدول رده‌بندي رقابت‌هاي ليگا بارسلونا 46 امتياز صدرنشين است. اتلتيکو مادريد با همين تعداد امتياز و تفاضل گل کمتر در جايگاه دوم قرار دارد. رئال مادريد هم با 41 امتياز سوم است.

منبع:ورزش 3



تاريخ : جمعه 6 دی 1392برچسب:دانلود عکس های hd مسی, | 1:54 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

دانلود عکس ها ی hd مسی

از لینک زیر دانلود کنید

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=52c02a0e9fafce6b5d9df54ed27a6fb0



تاريخ : جمعه 6 دی 1392برچسب:, | 1:7 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

دانلود کلیپ بسیار زیبای حرکات مسی(حتما دانلود کنید)

      
بارسا کلاب : کلیپ بسیار زیبا از بهترین بازیکن جهان لئو مسی ؛ حتما دانلود کنید
 
Messi during this Sunday's training session / PHOTO: MIGUEL RUIZ-FCB

 

 
 
download دانلود فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا   Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 2013 دانلود کلیپ :  کلیک کنید
 


تاريخ : جمعه 6 دی 1392برچسب:, | 1:5 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

مسی در صدر 100 بازیکن برتر سال 2013 از نگاه گاردین

 

لئو مسی باری دیگر در صدر لیست بهترین بازیکنان فوتبال در گاردین قرار گفت، با 4 بازیکن از بارسا در 10 نفر اول، مسی، اینیستا، نیمار و ژاوی
11 بازیکن از بارسا در لیست 100 نفره حضور دارند

روزنامه ی مشهور انگلیسی، گاردین، لیست سالانه ی خود با عنوان 100 بازیکن برتر سال را منتشر کرد که باری دیگر لئو مسی در مکان اول این لیست حضور دارد. 4 بازیکن از بارسا در 10 نفر اول حضور دارند.
"نبوغ مسی"
لیست گاردین - که توسط 15 تیم کارشناسی قوی بین المللی در سراسر دنیا انتخاب میشود - دوباره لئو مسی را شماره یک جهان در سال 2013 معرفی کرد، بالاتر از مهاجم مادرید کریستیانو رونالدو، و زلاتان ابراهیموویچ. از دید گاردین، این بازیکن آرژانتینی با مصدومیت دست و پنجه نرم میکند اما به خاطر نبوغ مثال زدنیش، ارزش های غیر قابل انکاری دارد."
اینیستا، نیمار و ژاوی در 10 بازیکن اول لیست
اینیستا در مکان پنجم، نیمار ششم و ژاوی در مکان هشتم قرار گرفتند. بازیکن بعدی بارسا در این لیست سرخیو بوسکتس میباشد که در مکان بیست و هفتم است، نفر بعدی سسک فابرگاس است که بیست و نهم میباشد. پیکه سی و نهم، آلوز چهل و یکم، ماسکرانو شصت و سوم، والدس شصت و نهم و الکسیس نود و پنجم میباشند.
بارسا، همراه با قهرمان اروپا، بایرن مونیخ، با 11 بازیکن بیشترین نماینده را در این لیست داشتند. بالاتر از مادرید با 9 بازیکن و چلسی با 8 بازیکن. بارسا تنها تیمی بود که بیش از دو بازیکن در 10 مکان اول لیست داشت. 4 بازیکن بارسا، همراه با بیل و رونالدو از مادرید، ریبری از بایرن، زلاتان از پی اس جی، سوارز از لیورپول و آگوئرو از منچستر سیتی 10 بازیکن اول این لیست را تشکیل میدهند.

 

 



صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 ... 25 صفحه بعد