تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, | 12:56 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

   

                   مترجم: علي رضايي / FCBarcelona.ir
مارادونا در سال 1984 پس از بهبودی آسیب دیدگی خود، توانست دو گل را در نیو کمپ به ثمر برساند. مسی نیز در بازی مقابل ختافه توانست پس از ورود به زمین دو گل را در ورزشگاه خانگی آبی اناری ها به ثمر برساند و از این حیث نیز شباهت خود با مارادونا را بیشتر ثابت کند.
دیگو مارادونا و لیونل مسی خصوصیات مشترک فراوانی دارند. آنها هر دو آرژانتینی هستند، هر دو از جمله بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند و هر دو در بارسلونا سابقه بازی دارند. اما این خصوصیات همه چیز نیستند. در بازی چهارشنبه بارسلونا، یکی دیگر از این ویژگی ها نمایان شد.
.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.
در هشتم ژانویه سال 1984 در ورزشگاه نیو کمپ، مارادونا پس از آسیب دیدگی جدی که در ورزشگاه سن مامس و چند ماه قبل از آن تاریخ دچار آن شده بود، توانست دوباره به میادین بازگردد. آن بازی اولین بازی بارسا در سال جدید بود و بارسا با سویا دیدار می کرد. مارادونا در ترکیب اصلی تیم قرار داشت، 68 دقیقه بازی کرد و در شب پیروزی 3-1 بارسا توانست دو گل تیم را به ثمر برساند.


تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:, | 18:15 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)
http://setfa.net/images/lir34fj5pcdkt8dmz6ae.jpgب


تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:, | 18:3 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

   

                    
اخبار بارسا منبع:  مترجم: علیرضا میرزایی / FCBarcelona.ir
فدراسیون فوتبال اسپانیا، برنامه تمامی بازیهای بارسا در ماه ژانویه را اعلام کرد که شامل رقابت های لیگ و جام حذفی می شود.
بازی بارسا با مالاگا در روز 26 ژانویه رأس ساعت 23:30 برگزار خواهد شد و دیدار با والنسیا نیز در روز شنبه، اول فوریه، ساعت 18:30 انجام خواهد شد. هردو بازی در ورزشگاه نیو کمپ خواهد بود.
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
فدراسیون فوتبال اسپانیا، چهارشنبه این هفته برنامه بازی های هفته 21 و 22 لیگ را اعلام کرد. روز یکشنبه 26 ژانویه، بارسا در خانه از مالاگا میزبانی خواهد کرد که این بازی رأس ساعت 23:30 آغاز خواهد شد. شش روز بعد، بارسا دوباره در رقابت های لیگ به میدان خواهد رفت که در این بازی میزبان والنسیا خواهد بود. این دیدار در روز یکشنبه، 1 فوریه در ورزشگاه نیو کمپ برگزار خواهد شد.


تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:, | 17:59 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

 

                        
مصاحبه منبع: سایت رسمی باشگاه/ FCBarcelona.ir
لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسا، پس از نمایش فوق العاده در بازی شب گذشته برابر ختافه، در یک برنامه شبکه بارسا حضور یافت و مصاحبه ای انجام داد.
لئو مسی فکر می کند که شب گذشته در دیدار با ختافه بهترین بازگشت ممکن را داشته. او شب گذشته، پس از بازی با حضور در برنامه ی ال مارکادور در شبکه بارسا مصاحبه ای را انجام داد. این بازیکن آرژانتینی روند بهبود پیدا کردنش را شرح داد و هم چنین درباره ی آینده اش در بارسا نیز صحبت هایی کرد. او هم چنین اذعان داشت که:  «من فقط می خواهم که در اینجا خداحافظی کنم، زمانی که مردم من را می خواهند و به من احترام می گذارند؛ من نیز می خواهم تا تمام زندگی حرفه ای فوتبال خود را در بارسلونا سپری کنم».
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
اگر از مسی بخواهید تا مهم ترین خواسته اش در دو ماه گذشته را به شما بگوید او قطعاً جواب خواهد داد:  «بازگشت به زمین مسابقه و بازی کردن مهم ترین خواسته ی من است و خیلی علاقمند بودم که هر چه زودتر به زمین بازی برگردم». او گفت:  «همیشه هیجان بازی کردن در من وجود دارد و درست است اگر بگویم که دو ماه اخیر برایم خیلی سخت بوده». او اشاره کرد که:  «من به خوبی استراحت کردم، من بسیار خوشحالم و بسیار هیجان زده ام که به چیزی که می خواستم رسیدم؛ ما ماه سختی را پیش رو داریم و برای پیروزی خواهیم جنگید، چیزی که همیشه در این باشگاه یافت میشده.؛ من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم تا بتواند در راه رسیدن به اهدافش موفق باشد».


تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:, | 17:56 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

  

                      )         
بارسلونا منبع: سايت رسمي باشگاه / FCBarcelona.ir
بیست سال پیش بود که در شبی خاطره انگیز، ستارگان بارسا شکست سختی را به تیم رئال مادرید تحمیل کردند. در این بازی روماریو، با هت تریک خود به ستاره میدان تبدیل شد و سهم بزرگی در این پیروزی قاطع داشت.
8 ژانویه سالگرد پیروزی 0-5 تحقیرآمیز و معروف تیم رویایی بارسا برابر رئال مادرید است. گل های فراموش نشدنی آن شب را روماریو(3)، کومان و ایوان اگلسیاس به ثمر رساندند که تا 17 سال چنین نتیجه ای تکرار نشد.
.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.
جادوی روماریو
تصویر آن بازی باشکوه ال کلاسیکو را تنها می توان با آن گل فوق العاده روماریو در دقیقه 24  توصیف کرد. او توپ را به طرز تماشایی با خودش کشید و آلکورتا را جا گذاشت و توپ را به تور دروازه چسباند تا اولین


تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:, | 17:55 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

   

                                    


تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:, | 17:43 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

                             
گزارش بازی   FCBarcelona.ir
بارسا در مسابقات جام حذفی اسپانیا موفق شد با نتیجه 4-0 ختافه را شکست دهد؛ در این بازی سسک دو گل به ثمر رساند و مسی در کمتر از 30 دقیقه حضورش در زمین توانست بازی بسیار خوبی را انجام دهد و دو گل نیز بزند.
خراردو مارتینو پس از بازی دیشب گفت که مسی دیشب در نیوکمپ هم چون یک قاتل بود و تنها 30 دقیقه بازی برای لئو کافی بود تا گلزنی کند و بارسا را در رسیدن به مرحله بعد جام حذفی یاری کند.
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
قبل از گلزنی مسی، فابرگاس دو گل را به ثمر رسانده بود و بازی در نهایت با نتیجه 4-0 به سود یاران تاتا مارتینو به پایان رسید. قبل از بازی برگشت مقابل ختافه، بارسا باید سفری به پایتخت اسپانیا، مادرید داشته باشد و در رقابت های لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید برود.


تاريخ : پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, | 21:24 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

15 عنوان اف سی بارسلونا در سال 2013

منبع: سایت رسمی باشگاه /  FCBarca.ir

تیم فوتبال، لیگا، کوپا کاتالونیا و سوپر کاپ اسپانیا را بدست آورد
تیم فوتسال باشگاه نیز موفق ترین بخش باشگاه بود، با بدست آوردن 5 عنوان

تیم فوتبال بارشگاه بارسلونا و 4 تیم حرفه ای دیگر این باشگاه در سال 2013 15 جام بدست آوردند. مسی، ژاوی، اینیستا و هم تیمی هایشان، لالیگا، کوپا کاتالونیا و سوپر کاپ اسپانیا را بدست آوردند. تیم بسکتبال کوپا دل ری، و لیگ کاتالان را بدست آورد. تیم هندبال نیز در لیگا آسوبال، سوپر گلوب، سوپر کاپ و کوپا آسوبال موفق بود. تیم هاکی سوپکاپ را بدست آورد و تیم فوتسال، که بیشترین عنوان را در بین تیم های باشگاه بدست آورد سالی موفق را پشت سر گذاشت. آن ها قهرمان لیگ شدند، کاپ اسپانیا، کوپا دل ری، سوپر کاپ اسپانیا و کوپا کاتالونیا را نیز به عناوین خود اضافه کردند.



تاريخ : پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, | 12:25 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

 

ليونل مسي به اسپانيا بازگشت

 

ستاره آرژانتيني بارسا به اسپانيا بازگشت.

 


ليونل مسي پس از طي دوره آسيب ديدگي اش در آرژانتين؛مراسم سال نو ميلادي را هم در کنار خانواده و دوستانش در روزاريو  سپري کرد و در نهايت به اسپانيا بازگشت.
به نقل از اوج،مطابق اعلام رسانه هاي اسپانيايي؛مسي از روز پنجشنبه در تمرين تيم بارسلونا حضور خواهد يافت.
بارسا يکشنبه آينده به مصاف تيم الچه مي رود اما مسي به احتمال زياد در اين مسابقه غايب خواهد بود و از مسابقه بعدي با ختافه مي تواند بارسا را همراهي کند.
طبق آخرين اخبار،مصدوميت مسي در هنگام حضور در آرژانتين به طور کامل برطرف شده است.

 

 

 

 

 

 



تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, | 22:45 | نویسنده : بارسا رویایی(admin)

مسی: «بازی در بارسا رویای دوران کودکی ام بود که به حقیقت پیوست»مصاحبه    

                            
مصاحبه منبع: سايت رسمي باشگاه مترجم: آرین حنفی / FCBarcelona.ir
پس از گذشت ده سال، مسی اولین حضور خود در ترکیب تیم اول بارسا را به یاد می آورد: «من خیلی تلاش کردم تا آن اتفاق بیافتد. برای من اتفاق ویژه ای بود».
روز شنبه، دهمین سالگرد اولین حضور مسی در تیم اول بارسا است؛ وقتی او در یک بازی دوستانه در پرتقال مقابل پورتو بازی کرد. در یک برنامه به نام «روزی که شماره 10 اولین حضور خود را تجربه کرد» با حضور خود او به این موضوع پرداخته شد. او می گوید: «16 نوامبر 2003 برای من روز بزرگی است. چون من توانستم به رویای کودکیم جامه عمل بپوشانم و روز بسیار خوشحال کننده ای بود. من سخت تلاش کرده بودم تا آن اتفاق رخ دهد و برای من اتفاق بسیار ویژه ای بود».
.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.
او چه گونه متوجه شد؟
جوسپ کولومر برای او خبر را آورد: «من به یاد می آورم که داشتم با تیم آ جوانان تمرین می کردم و وقتی تمرین تمام شد، کولومر با من حرف زد و بعد از بیان موارد اضافه به من گفت که باید با تیم اول مسافرت کنم. او گفت که فقط باید از بازی لذت ببرم و تجربه کسب کنم، اما وقتی برگشتم باید روی تیم آ تمرکز کنم».        
ارزش:  ۱۰.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر         | ادامه | ۳,۴۴۲ بایت | ۲۸ نظر    

 

                      
مصاحبه منبع: سايت رسمي باشگاه مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir
در مصاحبه محله ورزشی ال موندو دپورتیبو با جرارد پیکه، وی صحبت هایی را درباره استحکام دفاعی تیم مطرح کرد و نظر خود درباره برنده شدن مسی در جایزه توپ طلای امسال را نیز اعلام کرد.
شایعات و گمانه زنی های زیادی در رسانه ها در باره نیاز بارسا به تقویت مرکز خط دفاع این تیم مطرح شده بود، اما با حضور یک زوج خوب و با اعتماد یعنی ماسکرانو و پیکه و هم چنین حضور بارترا و پویول، پیکه عقیده داشت: «حالت تدافعی ما بسیار خوب است. ما خیلی کم گل می خوریم، ولی مردم به این موضوع توجه نمی کنند. در فصل گذشته ما اجازه دادیم که بعضی از مردم ما را نقد کنند و بگویند تیم نیاز به یک مدافع میانی جدید دارد، اما ما نشان دادیم که همه توانستند وظیفه خود را خوب انجام دهند».
.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.
وی در ادامه افزود: «ما آمار خوبی در زمینه دفاع داریم. بعضی از مردم اذعان داشتند که ما باید یک مدافع میانی جدید را به عضویت باشگاه در بیاوریم اما مارک نشان داد که ما در بازی ها به چه نیاز داریم. موضوع این نیست که من این شیوه را دوست دارم یا نه؛ واقعیت این است که این استراتژی جواب می دهد».


صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 ... 25 صفحه بعد